2 Mayıs 2016 Pazartesi

Golden Rose Emily-Dream Lips Dudak Kalemleri

Merhaba,
aslında dudak kalemlerine olan ilgim rujlar kadar degil. Çoğu zaman sürümüne özen göstermem gerektiğini düşündüğüm rujlara hazırlık olarak veya elimde bulunan rujlar iyice yuvarlaklaştığında dudaklarımı çerçeve etmek için tercih ediyorum. Her ruj için ayrıca bir dudak kalemi almayı çok gereksiz buluyorum, bence bir nude, bir kırmızı dudak kalemi ihtiyacımızı görebilir. Tabii ben bana yakışacak olan rengi ararken biraz abartmış olabilirim.

Bu zamana kadar dudak kalemleri tercihimi çoğunlukla golden rose emily ve dream lips kalemlerden yana kullandım. Bu serilerin yumuşaklığını ve renklerin duruşunu sevdim. Begeniyle aldıklarım arasında sanırım sadece emily 206 numara konusunda yanılmışım, kırmızı diye düşünüp almıştım,degilmiş. Bir de dream lips serisinden 506 numara soğuk bir pembe olduğu için kendime pek yakıştırmadım. 211 ile 503 her ne kadar yakın çıksa da, 211 turunculuk barındıran bir renk. 503'te ise kahvelik bulunuyor.
Dudağıma tek başına uyguladığımda mat bir ruj gibi görünüm saglıyor, hafif ve parlamayan bir balm uyguladığınızda görünüm bozulmuyor ve dudakları da kurutmuyor. Aslında diger renkleri de gösterebilmeyi çok isterdim, ne yazık ki dudaklarım bu ara çok kuru^^

Golden Rose Emily kalemlerin, dream lips serisinden çok daha güzel olduğunu düşünüyorum. Gerek yapı olarak ve dudakları örtebilme açısından.
Waterproof olmamasına rağmen suya dayanıklı, kalıcılıgı da gayet iyi. Ben renkleri ve yapılarını çokça sevdim.
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur.
Mutlu günler :)

14 yorum:

  1. Renkler çok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Daha güzelleri sizin olsun, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Renkler çok güzel kalp detaylarını çok iyi düşünmüşsünüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri sizin olsun, herkes dikdörtgen yapınca ben farklı olmak istedim :))

      Sil
  4. benim de favorilerim bunlar! bazen tek başına bile sürdüğüm oluyor, şahane renkler var ben de kendimi kaybettim neredeyse rujlarımın yarısı kadar kalemim var :D 201 çok goğal hoş durmuş sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlılar arasında bence de gayet güzel, dediigin gibi renkler de öyle. Çok teşekkür ederim sana da çok yakışacagından eminim :)

      Sil
  5. Emily 201 favorim oldu kesinlikle çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de en çok 201 ve 504 numarayı kullanıyorum :) Beğenmene sevindim❤

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldiniz, artık ben de takipteyim :)

    YanıtlaSil
  8. Kalplere bayildim :) Renkler de güzelmis.

    YanıtlaSil
  9. Ben de bu markanın yapısını çok seviyorum. Bir de essence tabii :))
    Bazen ruj niyetine de kullanıyorum hatta kalemleri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence kalemler bence de en az golden rose kadar güzel :)

      Sil