24 Nisan 2016 Pazar

The Balm Girls Rujlar Mai Billsbepaid ve Mia Moore

Merhaba, 
bugün uzun zamandır yazmak istedigim ama fırsat bulamadıgım the balm girls rujlardan mai billsbepaid ve mia moore renkleri hakkında fikirlerimi sizlerle paylaşmak istedim.

The balm girls rujlar metalik gümüş rengi ve mac vari tasarımlı ambalajlara sahip. Çok renkli, retro kutuları var ama rujları alalı bir yıl olduğu için kutularını saklamadım. Ben aldığımda magazada tester yoktu o nedenle denemeden, bu markadan bir nude bir de kırmızı ruj elimde bulunsun diye mai billsbepaid ve mia moore rengini almıştım. The balm ürünlerini cruelty free oluşu ve içeriginin kısmen iyi olduğu için tercih ediyorum. Kalite olarak da iyi buluyorum. Rujları hakkında fikirlerime geçecek olursak,

the balm girls mai billsbepaid, pembe alt tonlu nude bir ruj. Nude olduğu için, dudak rengi ve ten renginize göre kahve, leylak tonlarında durabilir. Kesinlikle her ten renginde, her dudakta farklı duracağını düşünüyorum. Ben en çok beyaz tenlilere yakıştırıyorum. Ama benim gibi soğuk alt tonlulara degil, bence nötr ya da sıcak tenlere daha çok yakışıyor. El üzerinde uygulama yapıldığında mat bir görünüm verse de dudakta daha parlak bir duruşu var. Sürümü kolay ve dudakları kurutmuyor. Mentole benzer bir kokusu var. Sanıyorum içerisinde de mentol olduğundan uygulamadan sonra dudaklarda karıncalanma hissi yaratarak hafif dolgunluk sağladığı söyleniyor. Ben böyle bir etki gözlemlemedim.
Dudak rengim kırmızı olduğu için kendime pek yakıştırmadım bu rengi^ Aslında dudaklarımı tam olarak örtüyor ama çok soluk duruyor. Bence bu rujların yapısı da biraz tuhaf, katman katman sürmüş gibi bir his veriyor.
 The balm girls mia moore, canlı bir kırmızı. Mac russian red'e muadil gösteriliyor. Çok canlı olduğu için hata kabul etmeyen bir renk. Öyle ki ruju sürmek için önce rahat sonra hazır ol moduna geçmek lazım.  Tabi ki benzer tonlarda bir dudak kalemi yardımıyla hataları azaltmak mümkün. Rengini çok begeniyorum ama dudakta duruşunu tam tersi sevemedim. Belki de parlak yapısından kaynaklanıyor olabilir. Mat kırmızılar daha çok hoşuma gidiyor sanırım.
Mai bilsbepaid rujunda olduğu gibi bu ruj da mentol içeriyor ve dudaklarda karıncalanma yapıyor.
The balm girls rujların kalıcılıgı çok iyi diyemem. Dolar yükseldikçe yükselen fiyatları da can sıkıyor. Öyle ki, bence artık mac rujlara muadil göstermek yerine the balm rujlara muadil aramalıyız. İndirime girdiğinde almak çok daha mantıklı. Bir de bilegimde renklerin duruşunu göstermek istedim. Dudakta çok daha farklı durabiliyorlar.
Sizin severek kullandıgınız the balm ürünleri hangileri?

Okudugunuz için çok teşekkür ederim.
Sevgiler.
<3

14 yorum:

  1. Nude renk harika görünüyor 😍 zaten the balm ürünlerini çok seviyorum. Rujlariin da sevecegime eminim. Güzel günlerde kullancanim ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene çok sevindim. Ben de begeniyorum the balm ürünlerini. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Nude renk harika görünüyor 😍 zaten the balm ürünlerini çok seviyorum. Rujlariin da sevecegime eminim. Güzel günlerde kullancanim ☺

    YanıtlaSil
  3. kırmızı rengi çok hoşuma gitti daha önce the balm ın bu rujlarından denememiştim bakabilirim ;)

    YanıtlaSil
  4. kırmızı renkli olanı var bende mac rujlara çok benziyorlar keşke daha çok renk seçenekleri olsaydı..

    YanıtlaSil
  5. bende de var mia moore ben de çok beğeniyorum rengini bayağı da kalıcı. Bu sene mat rujlar çok revaça olduğundan gözümüz onlara alıştı galiba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek fazla kalıcı bulmadım. Mat ruju çok begeniyorum diyemem ama özellikle bazı renklerde mat görünüm daha çok begeniyorum :)

      Sil
  6. Güzel bir yazı olmuş, balm ın bir çok ürünü kapışılırken bu rujlar hakkında fazla bir şey duymuyoruz, yazın iyi oldu o yüzden. nude olan harikaymış ama hep söylüyorum senin dudaklarında kırmızı bir başka duruyor, güle güle kullan. eskiden balm ürünlerine hiç ilgim yokken şimdi almaya gittiğimde lütfen bulayım diye dua ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rujlar hakkında bir şey duymuyoruz çünkü pek fazla stok tutmuyor gratis. Nude olanı böyle bilekte ben de çok begeniyorum ama her dudakta güzel durmuyor :/
      Ben bayadır seviyorum the balm ürünlerini ama bu kadar pahalı degildi ^

      Sil