13 Mart 2016 Pazar

Note 51 Numara Oje; Virgin

Merhaba! Mutlu pazarlar, nasılsınız?
Rossman mağazalarına ne zaman uğrasam note ojelerde 3 al 2 öde kampanyası oluyor ve her seferinde farklı renk ojeler rafta yerini almış oluyor.
Nail art seven biri olarak ben de, her seferinde bu kampanyadan yararlanmaya çalışıyorum.
 Note ojeler ikinci katta tırnağı tamamen örten, tam olarak ambalajdaki aynı rengi veren yapıya ve orta kalınlıkta, kare şeklinde fırçası sayesinde kullanımı kolaylaştıran bir tasarıma sahip. Aslında fırçasının kare olması kenarlara çok çabuk bulaşmasına sebep olabiliyor, keşke ovalleştirilse. 
En azından fırça kalınlığı olarak benden iyi not aldı :)

Note oje 51 numara virgin, beyaz alt tonlu bir krem rengi. Canlı bir krem, elleri daha bakımlı gösterip ön plana çıkartıyor. Birçok nail art çalışmasına baz olabilecek bir renk. Note ojeler yapısı yoğun olduğu için çok çabuk kurumuyor ve kısa sürede bozulabiliyor (sakızlanıyor) ne yazık ki.
Siz bu renk hakkında neler düşünüyorsunuz,yorum bırakırsanız çok sevinirim.^^









4 yorum:

  1. Note ojelerin fırçalarını bende çok seviyorum :) rengi güzelmiş ojenin, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece biraz ovalleşse hiç fena olmaz :) çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun.

      Sil
  2. Note ojeleri gerçekten çok güzel :) Renge bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk bozulması dışında bence de son derece güzel :) begenmenize sevindim.

      Sil