6 Mart 2016 Pazar

Moshos Garden Amber & Rose Kil Maskesi

Merhaba! Nasılsınız? 
Makyajın cildimizde güzel durması, pul pul olmaması, cildin daha aydınlık görünmesi, gözeneklerin sıkılaşması cilt tipimize uygun olarak yapılan cilt bakım ve bunu bir rutin haline getirmekle mümkün olur diye düşünüyorum.

 Birçok yazımda bahsettiğim üzre cilt tipim yağlı, sivilceye dönük ve son derece hassas. Hiçbir zaman marketten uygun fiyatlı ürünler alıp bakım yapabilecek kadar şanslı olmadım çünkü cildim kimyasal ürünlere çok fazla tepki veriyor. Bu özelliğimden dolayı cilt tipimden kaynaklanan geniş gözeneklerin sıkılaşması, fazla yağ birikimi ve ölü derilerden arınmak amacıyla toz halinde kil satın alıp gül suyu ile maske haline getirerek uzun zamanlar kullandım. Yağlı ciltler için birebir tarif fakat benim cildimde hassasiyeti arttırdığından piyasada maske olarak bulunan formüllere yönelmeye başladım. Bir türlü istediğim özellikleri bulamıyorken çok sevgili blogger arkadaşım Evrim bana moshos garden amber & gül kil maskesini hediye etti.  Çok teşekkür ediyorum kendisine. 

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi, kapağı açar açılmaz mis gibi amber kokusu saçılıyor. Yapısı biraz yoğun olduğu için doğallığına güvendiğim bir gül suyu ile karıştırıp biraz incelterek kullanıyorum. Temiz cildime uygulayıp, sertleşene kadar bekleyip ardından nazik hareketlerle arındırıyorum. Durularken ve duruladıktan sonra bile cildimde ve banyoda mis gibi kokusu yoğun olarak hissediliyor. Maskeyi cildimden arındırdıktan sonra ilk fark ettiğim diğer kil maskeleri gibi cildimde kızarıklık yaratmıyor. Uygulamadan sonra aynaya baktıgımda,gözeneklerimin kir ve yagdan arındıgını,dinlendigini görebiliyorum. Cildim ışıl ışıl parlıyor. Gözenekleri sıkılaştırma gözlemlemedim böyle bir vaadi zaten yok fakat ince çizgilerin görünümünü düzelttigini söyleyebilirim. Kil maskesinin sonrasında tonik ve güneş kremi uyguluyorum. Diğer maskeler gibi cildimi kurutmadığı,gerginlik vermedigi için hiç nemlendirme gereği duymuyorum.
İçeriği kimyasallardan uzak tutulmuş bir ürün. (İçindekiler ; %100 saf gül suyu,amber,jojoba,gliserin) 
Gözenekler kir ve yağ ile birikip sivilceye dönüşebileceği için düzenli olarak kil maskesi uygulamak gerekli diye düşünüyorum. Tam temizlenme sağlanmazsa geniş gözenek sorunu ortaya çıkabilir. Benim gibi hassas cilde sahip olup kimyasal maddelerden uzak ve cildin nem dengesini de koruyacak bir kil maskesi arıyorsanız, hayvanlar üzerinde deney yapmayan vegan marka moshos garden kil maskesine bir şans verebilirsiniz. Satın almak ve sitesinden incelemek isterseniz şuradan ulaşabilirsiniz. 
50 ml / 70 gr  kavanozda 42.90 tl İndirimde görürseniz hiç kaçırmayın! :) Sevgiler.

12 yorum:

  1. Cilt tipimiz ayniymis, bu öneri süper oldu tesekkür ederim, listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay rica ederim ne demek,ben de sizin cilt konusunda önerilerinizi severek takip ediyorum. Umarım siz de çok seversiniz :)

      Sil
  2. beğenmene çok sevindim bu maskeyi senin de :) ben de çok severek kullanıyorum. o kokusu yok mu beni benden alıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kokusu degil cilde verdigi etkiyi de çok sevdim gerçekten. Teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Moshos Garden ürünleri süper ♥

    YanıtlaSil
  4. Çok merak ettiğim ama bir türlü deneyemediğim bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yakın zamanda deneme şansınız olur :)

      Sil
  5. Gözenekleri sıkılaştırma konusunda etkisi var mı peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moshos Garden'ın kil maskesinde böyle bir durum gözlemleyemedim ama şu an 2 haftadır kullandığım nuxe kil maskesi gözle görülür biçimde gözenekleri toparlıyor. :)

      Sil
  6. Gözenek sorunum yok ancak kil maskesi kullanmak istiyorum buna şans vericem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu maskenin gözenek için degil siyah nokta sorunu için bile kullanılabilir :)

      Sil