18 Şubat 2016 Perşembe

Wet N Wild Megalast Rujlar Just Peachy,Bare It All,Sugar Plum


Merhaba! Benim ilk mat rujum wet n wild megalast just peachy olmuştu.
Bu ruja sahip olana dek  mat rujlar (sanırım bu kadar moda olmadığından) bana pek hoş görünmüyordu. Just peachy isminde şeftali geçse de daha çok pembe olduğu için rengini beğenmemiştim. Fakat mat görünümü kendime çok yakıştırmıştım. Sonrasında birçok markadan mat ruj deneme şansına sahip oldum. Bu arada mat rujlar popüler olmaya başladı ve denediğim mat ruj sayısı da giderek arttı.
Önceleri yapısı hoşuma giden megalast rujları biraz sert bulmaya başladım. Özellikle sugar plum fairy gibi koyu renkli rujlarının yapı olarak açık renkli/nude rujlara göre sert olduğunu düşünüyorum.
(Wet n wild megalast ruj swatch sırayla,sol üst just peachy, sağ üst bare it all, sol alt sugar plum)
Bende şu anda sadece just peachy,bare it all ve sugar plum fairy renkleri var. Başka bir tane daha edinmeyi düşünmüyorum. Bu rujların ambalajlarının ne kadar kötü olduğunu birçok makyaj blogu yazdığı için bir kez daha ben söylemeyeyim dedim.
Benim en favorim Bare it All, sanırım Mac Velvet Teddy ruja muadil gösterilen bir renkmiş.  
Siz en çok hangisini beğeniyorsunuz? 
Kalıcılık olarak performansı iyi diyebilirim.
 Wet n wild markasına ait diğer yazılarımı okumak isterseniz blogumda wet n wild olarak aratabilirsiniz. 
Sevgiler :)

10 yorum:

  1. yaaa <3 bare it all tam benlik bi renkmiş! dudak renklerimiz de çok yakın seninle bende de böyle durur umarım. bulursam alacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızıla da çok uyuyor,uzun zamandır bulamıyordum. Gerçekten çok güzel bir renk :)

      Sil
  2. Bare it alli en kisa zamanda alacagim artik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yenilerde aldım,genelde yok satıyor :))

      Sil
  3. Ambalajları daha güzel yapsalar on numara olucak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalaj konusunda birçoğumuz şikayetçiyiz sanırım ben artık değişmeyeceğini düşünüyorum ama olsundu renklerin güzelliğine değerdi :))

      Sil
  4. Sugar plum çok iyiymiş yaa aklımda olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum,denk geldiğinizde mutlaka alın zor bulunuyor :)

      Sil
  5. Benimde just peachy rengi var. Dudakları biraz kurutuyor. Size çok yakışmış:) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Just peachy rengini pek kullanmıyorum. İki yılda ancak görüldüğü kadar kullanabilmişim o derece:)) teşekkür ederim ❤

    YanıtlaSil