28 Şubat 2016 Pazar

Deina Oje Keşfim

Herkese merhaba, nasılsınız? 
Gratis ve watsons harici kozmetik mağazalarından alışveriş yapmayı çok seviyorum. Gratis ve watsons mağazalarında hep aynı markalar varken yerel kozmetiklerde çok farklı marka ve ürünler bulabiliyorum.Üstelik Gratis ve Watsons'ta herhangi bir rimelin indirimli halini yılın her günü indirim olmadan alabilme şansı buluyorum.

Yine bir alışverişimde deina marka ile tanıştım. Alışverişimin ufak parçası bu iki oje olmuştu. Biri sıcak alt tonlu ten rengi oje, bir diğeri ise turuncu ile kırmızı karışımı bir renk.
Deina ojeler,kolay sürülebilir bir yapıya sahip ve çabuk bozulmuyor. İki katta opaklaşıyor ve fırça izi, dalgalanma yapmıyor. Fırçalarının kalınlığı ojenin taşmasına izin vermeyecek ölçüde, pratik sürüm sağlıyor. Daha beğendiğim birçok rengi var fakat ben şimdilik bunlarla yetiniyorum. 2.5 tl gibi bir fiyata almıştım.
Umarım sizler de begenmişsinizdir. Mutlu Pazarlar! <3

1 yorum:

  1. ben bu yazıyı nasıl olduysa atlamışım, bazen anasayfamda gözden akçabiliyor blog postları. markayı ilk sende duydum sonra instagramda gördüğüm oldu. Fiyatı iyiymiş hele ki dalgalanma yapmadığını düşünürsek çok başarılı. renkler de harika, yumuşacık. Bu arada bu nail artını da çok sevdim, güle güle kullan.

    YanıtlaSil