1 Ocak 2016 Cuma

Wet'n Wild CoverAll Kapatıcı Paleti



Herkese yeni yılın ilk blog yazısıyla merhaba. :) Wet'n Wild CoverAll Concealer Palet uzun zamandır farklı amaçlarla kullanmayı denediğim bir kapatıcı paleti.

Benim ilk kapatıcı paletim, sadece meraktan almıştım. Şimdilerde tasarımı değişti bildiğim kadarıyla,bendeki eski tasarım.

Sol tarafta görülen yeşil renk kapatıcı; sivilce veya ciltte rahatsız edici bir görüntü oluşturan kırmızılıkları kapatmak için kullanılıyor. Cildin sıcaklığı sayesinde ten rengini alarak nötrleşiyor.
Hemen onun yanında pembe alt tonlu ten rengi kapatıcı; göz altlarındaki koyu görünümü nötrleyerek cilde ışıltılı bir görünüm kazandırıyor. Kaşlarımı doldurduğum zamanlar aydınlatıcı bir ürün kullanmadan evvel görünümü kusursuzlaştırmak için kullanıyorum. Hatta koyu renk ruj hatalarımı ince bir kapatıcı fırçası eşliğinde bu ürünle kapatıyorum. Anlayacağınız en çok bu rengi tercih ediyorum.
Covers isimli somon rengi kapatıcı ise yine ciltteki lekeleri çok iyi nötrleyen yoğun kıvama sahip bir renk.
Son olarak beyaz renkte içerisinde bol bol ışıltı bulunan highlights ise; aydınlatıcı. Bununla göz pınarlarınızı,kaş kemiğinizi aydınlatabilir kusursuz bir görünüm oluşturabilirsiniz. 

Wetn Wild kapatıcı paleti, birçok makyaj blogunda bahsedildiği üzere kıvamı yoğun. Belli bir süre sonra taşlaşma derecesinde sertleşiyor. Bu durumlarda parmak yardımı ile kullanmayı tercih ediyorum. Aslında pek kullanıyorum da diyemem evde çekim yapacağım zamanlarda yardımına başvuruyorum. İçeriği pek temiz olmadığı için kusurları kapatırken daha fazla kusur oluşmasına neden oluyor,yani sivilce yapabiliyor. İndirimsiz olarak 15 tl civarı olduğunu tahmin ediyorum.
Gratislerden satın alabilirsiniz.
Sizin en sevdiğiniz kapatıcı paleti hangisi? :)

14 yorum:

  1. Çok da gerekli bir ürün değil anlaşılan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kalitesi iyi olsa belki de daha çok kullanılabilirdi,kapatmak yerine iyileştirmeyi tercih ediyorum o nedenle benim için gerekli degil :)

      Sil
  2. Ben buna bayıldııııım!
    Eğer öyleyse fiyatı çok iyi. Ben Gratis'leri protesto ediyorum, bir mağduriyetim oldu da. Hatta en son yayınım onun üstüne :(
    Başka yerden temin edemez miyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun. Ne yazık ki gratis haricinde bu marka yok. Fakat rossmanda catrice markasının çok daha kaliteli olarak ürününü alabilirsiniz diye düşünüyorum :)

      Sil
    2. Sahi mi, Catrice daha kaliteliyse ona şans vereyim öyleyse :)
      Çok teşekkür ederiiiiim <3

      Sil
    3. Rica ederim, yorumlarınızı bekliyorum :)

      Sil
  3. evet ben de catrice kapatıcı paletin buna göre daha iyi olduğunu düşünüyorum. ikisini de kullanmadım ama yapılarını biliyorum. bu kapatıcı paletine de elim çok gitti ama hiç kullanmam diye almadım. kapatılacak birşeyim yok ve de sana katılıyorum, sivilceleri kapattıkça daha kötü oluyor, iyileşmelerini hedeflemek daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece sivilce değil sağlıklı bir cildi bile bozabiliyor bu tarz ürünler :) içeriğinin iyi olması gerekir diye düşünüyorum.

      Sil
  4. Ya böyle bir palet almak istiyordum göz altı morluklarım için ama içeriği beni korkuttu ve sinirimi bozdu şuan :( Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir palet ideal olabilir fakat bu markadan almak zorunda degilsiniz başka markalarda da mevcut, incelemenizi tavsiye ederim. Bu ürün göz altlarımda bir sorun oluşturmadı fakat cildin diger bölgeleri için yazmıştım o uyarıyı. Rica ederim :)

      Sil
  5. evet canım ısıtmak gerekiyor bu tarz ürünleri.

    YanıtlaSil
  6. Pembe alt tonlu kapatıcıların, benim gözaltlarımda muhteşem etkisi olduğunu farkettim. Hatta bu yüzden, pembe ve/veya turuncu alt tonlu rujlarımı da bu amaçla kullanıyorum. Bu paletteki pembe ton da aslında tam benlikmiş :)

    YanıtlaSil