5 Ocak 2016 Salı

Garnier BB Kapatıcı

Herkese Merhaba! Ürün hakkında fikirlerimi çok önce yazıp yayınlamayı unutmuştum. Garnier BB göz altı rollkoyu halka ve torbaların görünümünü hafifletmeyi,pürüz ve çizgi görünümünü kapatmayı,ışıltı verip nemlendirmeyi vaat eden bir göz altı kapatıcısı. 

Çok nadir göz altı kapatma ihtiyacı duyan biri olarak üründe ilk fark ettiğim, yapısının mat olması ve göz altlarını kurutması. Ürünün sebep verdiği kuruma yüzünden olmayan kırışıklıklar ortaya çıkıyor. Rengi koyu gibi görünse de uygulama ardından ten rengimle bütünleşiyor.
Ayrıca bir kapatıcıda olması gereken aydınlatıcı özelliğinin bu üründe olmadığını düşünüyorum.
Üzerine bir de aydınlatıcı başka bir ürün geçeceksek ne gerek var .Ürünün birçok açıdan başarısız olduğunu düşünüyorum. Siz bu ürünü kullandınız mı,nasıl buldunuz? 




7 yorum:

  1. bunu almıştım ama arkadaşıma verdim sonra hiç denemeden sanırım nasıldı hiç hatırlamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım çogunluk beğenmemiş zaten :)

      Sil
  2. Garnier benden uzak dursun kuzu ya :/ özellikle kozmetik ürünleri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da yaramadı değil mi:(

      Sil
    2. valla hiç bişeyi yaramadı. hele ki o çamur gibi bb si yok mu... resmen çamur.... açık rengi bile koyu hem de. ama tabi bu roll on diğer ürünlere göre bazı insanlara daha kullanışlı gelebilir. ben bir kere nefret ettim ya bakmam daha :D

      Sil
  3. Kime sorsam kimse beğenmiyordu iyi ki almamışım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hediye gelmiş olmasa kesinlikle tercih etmezdim :)

      Sil