14 Kasım 2015 Cumartesi

Film Önerisi "127 Saat"


Merhaba! Kış gelince hafta sonu evde olmak çok çekici bir fikir olabiliyor. Ben de bu fikri bir filmle taçlandırmayı sevenlerdenim. Bu cumartesi 127 Saat filmini izledim biraz bahsederek izlenecekler listesinde yer verebileceğinizi düşündüm. 
2010 yapımlı film, başrolde Örümcek  Adam serisi ve Maymunlar Cehennemi filmlerinden de tanıdığımız James Franco oynuyor. Gerçek bir hikayenin canlandırması diyelim esinlenme değil. Dağcılıkla ilgilenen Aron Ralston Kanyon'da tırmanırken bir kaya parçası hareket ediyor ve eli sıkışıyor. Risk alan ve sonucuna katlanan, hayatta kalma uğruna düşündüklerini ve yaptıklarını izlediğim Aron'a büyük bir saygı duydum hayranlıkla izledim.
Sanırım yönetmen de izleyicilere ödül olarak sonunda Aron'u gösterdi. Film sonrasında bir araştırma yaptım ve o yıllarda birçok dergi tarafından bu adamın örnek olarak gösterilmiş olduğunu öğrendim. 
Film sosyal mesaj içeren büyük anlamlar çıkarılması beklenen bir film değil. Aron'un umudunu kestiğinde Talk Show edasında monolog yaparak kendini kayda alması en beğendiğim kısımlardandı. Müzik seçimlerinin de çok iyi olduğunu düşünüyorum. İMDB puanı 7,6. İzlemeyenlere duyrulur :) Sevgiler. 

5 yorum:

  1. mutlaka izlemeyi düşünüyorum çünkü bazen izyecek güzel bir film bulamıyorum :) instagramda başlattığım çekilişime de katılırsanız çok mutlu olurum leydibakimvemakyaj :)

    YanıtlaSil
  2. mutlaka ızleyecegım tsekkurler

    YanıtlaSil
  3. Bu tür hikayeleri ben de seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşanmış bir öykü :) 2010'da yılın adamı seçilmiş amerika'da.

      Sil