8 Ağustos 2015 Cumartesi

Sebamed Güneş Koruyucu Losyon

Merhaba! . Konumuz sebamed güneş losyonu. Cilt tipim karma/yağlı akneye çok müsait ve de hassas. Akne lekelerim var ve son dönemlerde güneş kremi kullanma konusunda bilinçlendim. Bu güneş kremi konusu çok lanet bir konu değerli arkadaşlar. Bunu illa ki kullanacaksın ama cilt tipine uygun olacak, hafif olacak,gerçekten güneşten koruyacak, mümkünse fiyatı cebe uygun olacak vesaire vesaire.
Ben neden sebamed güneş koruyucu losyonu tercih ettim:
 Cildim bir ay öncesine kadar çalıştığım yer dolayısıyla oluşan yoğun tempoya ve spot ışıklarına inanılmaz bir hassasiyetle tepki veriyordu. Sebamed güneş koruyucu losyonu 30 faktör + UVA filtresi ve güneşe toleranssız hassas ciltlere uygun olmasıyla kendime uygun zannedip aldım. Losyon olduğu için karma ciltlere uygun olduğunu düşündüm.

Sebamed güneş losyonu cildi güneşten koruyor fakat ciddi oranda yağlanmaya neden oluyor. Öyle bir yağlanma ki sivilce çıkana kadar adeta coşuyor parlıyor ve parlıyor. 
Aslında ilk uygulamada canlılık olarak nitelendirilebilen ışıltılı görünüm geçen saatlerde yerini yağlandırma sebepli parlama alıyor. Daha fazla yağlanma ve sivilce problemine davetiye çıkarmak istemediğimden kullanmayı bırakmış bulunuyorum. Kuru ciltlerin kullanmasında farklı etkiler görülebilir. Şimdilik ben vücudumda kullanacağım. Marketlerde, kozmetik mağazalarında ve eczanelerde 51 tl'ye bulabilirsiniz. Sevgiler :)

6 yorum:

  1. ya ben anlamıyorum hassas ciltlere uygun olan bir ürünü nasıl bu kadar yağlı yapabiliyorlar. hassas cilt bu tip şeylere en çabuk tepki veren cilt tipi yani hemen sivilce akneye sebep olur. hele ki sebamed den beklenmeyecek bir şey. artık piyasaya daha çok çeşitte hafif formüllü, gözenek tıkamayan, yağ içermeyen mat bitirişli güneş kremleri gerekiyor. güneş kremi demek benim gözümde yağ bombardımanı demek yani. buna çözüm olacak markaları da ara ki bulasın, herkesin instagramı vs yok ki ya da herkes saatlerce internetin başında araştırma yapacak vakte sahip değil. daha ulaşılabilir çözümler bekliyorum bu sektörden :D oh isyan ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm bu bahsettiklerin olmasa bile bence bir güneş kremi çabuk emilen varlığıyla rahatsız etmeyen ve komedon oluşturmayan hafif yapılı olmalı. 51 tl'ye çok daha başarılı kremler alınırdı ama piyasanın en güvenilir markası sebamed diye alayım dedim. Neyse olsun denemiş oldum :) Ohh dök içini :D

      Sil
  2. bende geçen sene kullanıyordum sebamed 50 faktör, siyah noktadan sivilcelenmeye parlamaya kadar baya cildimi bozmuştu. attım çöpe :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık yüz için değil vücut için kullanıyorum çope atmamak için :/

      Sil
  3. Gerçekten ilginç hassas ciltlere böyle bir ürün yapmalari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen tepki veriyor hassas ciltler oysa ki. Seveni de vardır belki

      Sil